ID: 7839
Ambiteuze ICT-Helpdeskmedewerker
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever is een snelgroeiende organisatie met een marktleidende positie. Klanten van de opdrachtgever bevinden zich met name op financiële administratie bij middelgrote organisaties.
Functieomschrijving
Wil jij werken binnen een snelgroeiende, innovatieve en opgewekte organisatie? Krijg jij energie van het oplossen van technische problemen? Ben jij klantgericht? Dan is onze opdrachtgever op zoek naar jou. De opdrachtgever biedt een marktconforme beloning, een goede pensioenregeling, 24 vakantiedagen en een eindejaarsbonus bij goed functioneren. Beschik jij over ervaring als customer support medewerker of heb jij reeds helpdeskervaring met administratieve software applicaties reageer dan snel!
Als ICT-Helpdesk medewerker ben jij het aanspreekpunt voor de klanten en partners met supportaanvragen die telefonisch en via de e-mail binnenkomen. Je bent in staat om zelfstandig vraagstukken van de klant te vertalen in oplossingen en werkt hierbij samen met je collegas aan de optimale klantbeleving. Je werkt gestructueerd en bent secuur. De afdeling is dynamisch, het is dan ook belangrijk dat je flexibel en stressbestendig bent.
Functie-eisen
- MBO + / HBO werk- en denkniveau
- Financiële of ICT werkervaring
- Affiniteit met ICT en/of Finance
- Kennis van MS Windows en Office pakketten
- Goede kennis van de Engelse taal in woord en geschrift
- Dienstverlenende en klantgerichte instelling
- Zelfstanding, proactief, accuraat en geordend
Arbeidsvoorwaarden
- Marktconform salaris
- Dienstverband van 40 uur
- Goede pensioenregeling
- 24 vakantiedagen
- Eindejaarsbonus bij goed functioneren
Onze opdrachtgever is een snelgroeiende organisatie met een marktleidende positie. Klanten van de opdrachtgever bevinden zich met name op financiële administratie bij middelgrote organisaties.
Functieomschrijving
Wil jij werken binnen een snelgroeiende, innovatieve en opgewekte organisatie? Krijg jij energie van het oplossen van technische problemen? Ben jij klantgericht? Dan is onze opdrachtgever op zoek naar jou. De opdrachtgever biedt een marktconforme beloning, een goede pensioenregeling, 24 vakantiedagen en een eindejaarsbonus bij goed functioneren. Beschik jij over ervaring als customer support medewerker of heb jij reeds helpdeskervaring met administratieve software applicaties reageer dan snel!
Als ICT-Helpdesk medewerker ben jij het aanspreekpunt voor de klanten en partners met supportaanvragen die telefonisch en via de e-mail binnenkomen. Je bent in staat om zelfstandig vraagstukken van de klant te vertalen in oplossingen en werkt hierbij samen met je collegas aan de optimale klantbeleving. Je werkt gestructueerd en bent secuur. De afdeling is dynamisch, het is dan ook belangrijk dat je flexibel en stressbestendig bent.
Functie-eisen
- MBO + / HBO werk- en denkniveau
- Financiële of ICT werkervaring
- Affiniteit met ICT en/of Finance
- Kennis van MS Windows en Office pakketten
- Goede kennis van de Engelse taal in woord en geschrift
- Dienstverlenende en klantgerichte instelling
- Zelfstanding, proactief, accuraat en geordend
Arbeidsvoorwaarden
- Marktconform salaris
- Dienstverband van 40 uur
- Goede pensioenregeling
- 24 vakantiedagen
- Eindejaarsbonus bij goed functioneren