ID: 11648
Callcentermedewerker
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Functieomschrijving
KRIJG JE ENERGIE VAN PROBLEMEN OPLOSSEN? DAN ZOEKEN WIJ JOU!!
Zorgen dat de Vodafone Ziggo klant optimaal plezier beleeft aan het Ziggo TV en Internet pakket. Jij bent de klantenservice van Vodafone Ziggo. Een klant belt jou op en jij zorgt voor optimaal gebruik van het Ziggo pakket. Of nu de kabels in de knoop zitten, de batterijen van de afstandsbediening leeg zijn of het installeren van digitale televisie niet lukt, jij bent voor de bellers de held! En daar mag je trots op zijn, dat zijn jouw collegas ook. Samen vier je successen, lach je om flaters en kun je even brommen als het niet gaat zoals jij wilt. #peopleofTP
Jouw werkdag?
Zodra je bent geïnstalleerd met een kop koffie en je headset goed zit, gaat de telefoon al. Iemand heeft een held nodig. Its up to you. Het eerste telefoontje is spannend. Jij kunt het. De klant vertelt Jij luistert en neemt op het juiste moment het gesprek over. De klant voelt zich gehoord en jij kunt doen waar je voor gekomen bent. Het verschil maken. Jouw snelle analyse: niet alle tv-zenders zijn beschikbaar. Dus doorloop je het stappenplan samen met de klant. Opgelost. HELD. Jij hebt er zojuist voor gezorgd dat Henk vanavond gewoon met zijn vrienden via Ziggo Sport een Formule 1 wedstrijd kan kijken. Biertje, snack erbij, benen omhoog of juist op t puntje van de stoel als Mighty Max Verstappen de finishvlag nadert. Jij wenst Henk veel plezier en vraagt nog even of Henk een partner heeft die niet van Formule 1 houdt. Als dat het geval is, kun jij hem de Ziggo Extra Mediabox voorstellen. Kan zijn partner tegelijkertijd op de andere TV, mobiel of tablet lekker een favoriete serie bekijken. Ben jij weer de held. Voor Henk en partner, Vodafone Ziggo en jezelf natuurlijk. Want jou geven we een bonus omdat jij die salestarget hebt gehaald.
Wat jij doet?
Je helpt mensen met hun problemen. We zijn geen standaard callcenter, maar een contactcenter. De service gesprekken die je voert kunnen gaan over:
Storing op het netwerk verhelpen.
Installeren van digitale televisie.
Een smartcard.
Realiseren van draadloze internetverbinding.
Vergis je niet, het is een klantenservice functie, maar wel op het gebied van techniek. Daar hoef je geen nerd voor te zijn, een beetje affiniteit met TV / Internet producten is genoeg. Wij leren je namelijk alles om ook complexe technische klantvragen te beantwoorden.
Fulltime training, ook als je parttime aan de slag gaat
De Vodafone Ziggo kennis en de heldenstatus komen niet uit de lucht vallen. Wij houden van aanpakken. We beginnen jouw dienstverband dan ook grondig.
Fulltime training van 4 weken.
Daarna flexibele werktijden; geef zelf je beschikbaarheid aan!
Vanaf het eerste moment word je betaald voor je inzet.
Reiskosten vergoeden wij.
Een enthousiaste Vodafone Ziggo trainer stoomt je klaar.
Beginnen wanneer jij dat wilt, in januari , we hebben iedere maandag mogelijkheden.
Say hi to Ziggo @teleperformance
Jij bent de stem van Vodafone Ziggo klantenservice. Je krijgt een min/max contract en komt in dienst van Teleperformance. Of je nu op deze vacature reageert als baan of bijbaan. En verder:
Mag je bij ons 3 dagdelen blocken zodat je nog een priveleven hebt.
Klanten bellen 7 dagen per week tussen 8.00 en 22.00uur
Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen.
Sollicitatieprocedure
Om te solliciteren heb je een account nodig. Bij je eerste sollicitatie maak je dit eenvoudig via het sollicitatieformulier aan. Bij een volgende sollicitatie kun je inloggen en worden je gegevens opgehaald. Met je account kun je inloggen op T-Point. Hier kun je de voortgang van je sollicitatie(s) volgen en je persoonlijke gegevens en cv aanvullen zodat wij de beste baan voor jou kunnen vinden.
KRIJG JE ENERGIE VAN PROBLEMEN OPLOSSEN? DAN ZOEKEN WIJ JOU!!
Zorgen dat de Vodafone Ziggo klant optimaal plezier beleeft aan het Ziggo TV en Internet pakket. Jij bent de klantenservice van Vodafone Ziggo. Een klant belt jou op en jij zorgt voor optimaal gebruik van het Ziggo pakket. Of nu de kabels in de knoop zitten, de batterijen van de afstandsbediening leeg zijn of het installeren van digitale televisie niet lukt, jij bent voor de bellers de held! En daar mag je trots op zijn, dat zijn jouw collegas ook. Samen vier je successen, lach je om flaters en kun je even brommen als het niet gaat zoals jij wilt. #peopleofTP
Jouw werkdag?
Zodra je bent geïnstalleerd met een kop koffie en je headset goed zit, gaat de telefoon al. Iemand heeft een held nodig. Its up to you. Het eerste telefoontje is spannend. Jij kunt het. De klant vertelt Jij luistert en neemt op het juiste moment het gesprek over. De klant voelt zich gehoord en jij kunt doen waar je voor gekomen bent. Het verschil maken. Jouw snelle analyse: niet alle tv-zenders zijn beschikbaar. Dus doorloop je het stappenplan samen met de klant. Opgelost. HELD. Jij hebt er zojuist voor gezorgd dat Henk vanavond gewoon met zijn vrienden via Ziggo Sport een Formule 1 wedstrijd kan kijken. Biertje, snack erbij, benen omhoog of juist op t puntje van de stoel als Mighty Max Verstappen de finishvlag nadert. Jij wenst Henk veel plezier en vraagt nog even of Henk een partner heeft die niet van Formule 1 houdt. Als dat het geval is, kun jij hem de Ziggo Extra Mediabox voorstellen. Kan zijn partner tegelijkertijd op de andere TV, mobiel of tablet lekker een favoriete serie bekijken. Ben jij weer de held. Voor Henk en partner, Vodafone Ziggo en jezelf natuurlijk. Want jou geven we een bonus omdat jij die salestarget hebt gehaald.
Wat jij doet?
Je helpt mensen met hun problemen. We zijn geen standaard callcenter, maar een contactcenter. De service gesprekken die je voert kunnen gaan over:
Storing op het netwerk verhelpen.
Installeren van digitale televisie.
Een smartcard.
Realiseren van draadloze internetverbinding.
Vergis je niet, het is een klantenservice functie, maar wel op het gebied van techniek. Daar hoef je geen nerd voor te zijn, een beetje affiniteit met TV / Internet producten is genoeg. Wij leren je namelijk alles om ook complexe technische klantvragen te beantwoorden.
Fulltime training, ook als je parttime aan de slag gaat
De Vodafone Ziggo kennis en de heldenstatus komen niet uit de lucht vallen. Wij houden van aanpakken. We beginnen jouw dienstverband dan ook grondig.
Fulltime training van 4 weken.
Daarna flexibele werktijden; geef zelf je beschikbaarheid aan!
Vanaf het eerste moment word je betaald voor je inzet.
Reiskosten vergoeden wij.
Een enthousiaste Vodafone Ziggo trainer stoomt je klaar.
Beginnen wanneer jij dat wilt, in januari , we hebben iedere maandag mogelijkheden.
Say hi to Ziggo @teleperformance
Jij bent de stem van Vodafone Ziggo klantenservice. Je krijgt een min/max contract en komt in dienst van Teleperformance. Of je nu op deze vacature reageert als baan of bijbaan. En verder:
Mag je bij ons 3 dagdelen blocken zodat je nog een priveleven hebt.
Klanten bellen 7 dagen per week tussen 8.00 en 22.00uur
Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen.
Sollicitatieprocedure
Om te solliciteren heb je een account nodig. Bij je eerste sollicitatie maak je dit eenvoudig via het sollicitatieformulier aan. Bij een volgende sollicitatie kun je inloggen en worden je gegevens opgehaald. Met je account kun je inloggen op T-Point. Hier kun je de voortgang van je sollicitatie(s) volgen en je persoonlijke gegevens en cv aanvullen zodat wij de beste baan voor jou kunnen vinden.