ID: 7843
Advertentie ID: #7843 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Projectleider grondzaken (16-36 uur)
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Functieomschrijving
U bent een projectleider grondzaken met ervaring met grondexploitaties en erfpacht binnen gebiedsontwikkelingsprojecten van een grotere gemeente, woningbouwcorporatie en/of ontwikkelaar.
Wie?Onze opdrachtgever, een gemeente in Noord-Holland, is op zoek naar een projectleider grondzaken voor de afdeling Grond en Ontwikkeling. De medewerkers van de afdeling voeren de regie over gebieds- en vastgoedontwikkelingen, brengen projecten op het gebied van wonen, werken en voorzieningen tot uitvoering en beheren het erfpachtvermogen van de gemeente. Als projectleider werkt u aan uitdagende en afwisselende gebiedsontwikkelingsprojecten. U bent onderdeel van een multidisciplinair team.
Wat?Wat u gaat doen en wat we van u vragen, leest u hieronder.
Taken
Eisen
Deze eisen zijn harde selectiecriteria. Als u hier niet aan voldoet, heeft reageren geen zin.
Wensen
Waar?Amsterdam
Wanneer?De functie is per direct beschikbaar voor 16-36 uur per week. Deze functie is op projectbasis voor ten minste 1 jaar, met een optie tot verlenging. U kunt deze opdracht in loondienst of als zelfstandig ondernemer uitvoeren.
Functie-eisen
-
Sollicitatieprocedure
Ja, ik ben geïnteresseerd! Reageer vóór vrijdag 13 april 12:00 uur en stuur uw cv naar info@vandijkwerkt.nl. Voor meer informatie over deze functie kunt u contact opnemen met de heer Stam, 078-6549060. Referentienummer 2018287.
Van Dijk Employment Services?Wij adviseren en ondersteunen (project)organisaties bij kennis- en/of capaciteitsvraagstukken. Tot onze opdrachtgevers behoren projectorganisaties, (rijks)overheden, semi-overheden en organisaties uit het bedrijfsleven. Kijk voor meer informatie op http:www.vandijkwerkt.nl.
U bent een projectleider grondzaken met ervaring met grondexploitaties en erfpacht binnen gebiedsontwikkelingsprojecten van een grotere gemeente, woningbouwcorporatie en/of ontwikkelaar.
Wie?Onze opdrachtgever, een gemeente in Noord-Holland, is op zoek naar een projectleider grondzaken voor de afdeling Grond en Ontwikkeling. De medewerkers van de afdeling voeren de regie over gebieds- en vastgoedontwikkelingen, brengen projecten op het gebied van wonen, werken en voorzieningen tot uitvoering en beheren het erfpachtvermogen van de gemeente. Als projectleider werkt u aan uitdagende en afwisselende gebiedsontwikkelingsprojecten. U bent onderdeel van een multidisciplinair team.
Wat?Wat u gaat doen en wat we van u vragen, leest u hieronder.
Taken
- U organiseert alle grondzaken binnen een project en stuurt deze aan.
- U bent verantwoordelijk voor de juridisch financiële afhandeling van alle grondzakelijke aspecten, zoals contractbeheer, kosten, erfpachtovereenkomsten, tenders en de selectie van marktpartijen.
- U draagt zorg voor de planvorming van projecten, ontwikkelingsovereenkomsten, grond-, transformatie- en kavelexploitaties, grondprijsonderhandelingen en het (laten) leveren van bouwrijpe grond.
- U fungeert als verantwoordelijk aanspreekpunt voor de opdrachtgever.
- U stuurt planeconomen en erfpachtuitgevers aan.
Eisen
- U hebt een wo werk- en denkniveau en beschikt over een afgeronde hbo-opleiding in de richting van planologie, sociale geografie, bouwkunde, bestuurskunde (bedrijfs)economie en/of rechten.
- U hebt in de afgelopen 7 jaar minimaal 5 jaar werkervaring opgedaan met gebieds- en vastgoedontwikkeling.
- U hebt in de afgelopen 3 jaar werkervaring opgedaan als projectleider grondzaken bij een grotere gemeente (meer dan 150.000 inwoners), een woningbouwcorporatie en/of ontwikkelaar.
Deze eisen zijn harde selectiecriteria. Als u hier niet aan voldoet, heeft reageren geen zin.
Wensen
- U hebt in de afgelopen 3 jaar werkervaring opgedaan als zelfstandig functionerend projectleider grondzaken binnen een G4-gemeente.
- U hebt in de afgelopen 3 jaar ervaring opgedaan met grondexploitaties en erfpacht.
- U hebt ervaring met (het zelfstandig managen van) bestuurlijke besluitvormingsprocessen.
- U hebt ervaring met contractvorming en onderhandelen.
Waar?Amsterdam
Wanneer?De functie is per direct beschikbaar voor 16-36 uur per week. Deze functie is op projectbasis voor ten minste 1 jaar, met een optie tot verlenging. U kunt deze opdracht in loondienst of als zelfstandig ondernemer uitvoeren.
Functie-eisen
-
Sollicitatieprocedure
Ja, ik ben geïnteresseerd! Reageer vóór vrijdag 13 april 12:00 uur en stuur uw cv naar info@vandijkwerkt.nl. Voor meer informatie over deze functie kunt u contact opnemen met de heer Stam, 078-6549060. Referentienummer 2018287.
Van Dijk Employment Services?Wij adviseren en ondersteunen (project)organisaties bij kennis- en/of capaciteitsvraagstukken. Tot onze opdrachtgevers behoren projectorganisaties, (rijks)overheden, semi-overheden en organisaties uit het bedrijfsleven. Kijk voor meer informatie op http:www.vandijkwerkt.nl.